CAVIWIPES VÅDSERVIETTER

150x170 mm. Til overfladedesinfektion.

Flydende desinfektionsmidler og vådservietter til overflader på medicinsk og tandlægeudstyr. CaviWipes er klar til brug, multifunktionelle desinfektionsmidler med klinisk relevant effekt - bakteriedræbende, virucid, fungicid, tuberculicid og gærdræbende. CaviWipes er beregnet til brug på hårde, ikke-porøse overflader af ikke-invasivt medicinsk udstyr på lægekontorer, herunder patientplejeområder og laboratorier.

CaviWipes dræber relevante, kritiske patogener, der udgør en trussel i praksismiljøet og hjælper med at reducere risikoen for krydskontaminering på de behandlede ikke-invasive medicinske udstyrs overflader. Hurtigt, nemt og kompatibelt med alle hårde, ikke-porøse overflader Dræber de fleste patogener på 3 minutter eller mindre - Mindre spildtid og hjælper med at reducere risikoen for krydskontaminering

Færdige produkter - Ingen fortynding eller blanding nødvendig

Sparer tid og lagerplads - renere og desinficerende i ét

Lavt alkoholindhold - Under 20%, hvilket giver godt materialekompatibilitet